התוכן של האתר שלך > השיחה של החברים
המשמעות העיקרית של כפתור ה- like החדש שפייסבוק מאפשרת להוסיף לאתרים היא לצור חיבור הדוק יותר בין הפעילות של הגולשים באתר לבין הפעילות שלהם בפייסבוק, מה שיוכל לייצר לאתר טראפיק יותר גדול, שיח גולשים ותגובות רבות יותר והגדלת זמן השהייה של הגולש באתר.
הכירו את ה- LIKE
זה קרה בועידת ה- F8 של פייסבוק, מנכ”ל החברה – מארק צוקרברג הציג את היישום שתוך כשבוע כבר שינה את הדרך שבה גולשים צורכים מידע באינטרנט. האתרים הופכים להיות יותר חברתיים ובמקום להתמקד בלינקים ועמודים באינטרנט, הגולש והשיוכים הקבוצתיים שלו הופכים להיות העיקר. אתרים רבים בכל העולם כבר הוסיפו את הכפתור ה-“ניו-יורק טיימס”, IMDB ו-CNN, בארץ נענע הייתה בין הראשונים שהטמיעו את הכפתור ואף אנחנו הוספנו אותו בראש הכתבה ובכתבות נוספות באתר.
מהו כפתור ה- LIKE ?
ניתן להוסיף את כפתור ה- LIKE לכל עמוד (מאמר, פוסט, כתבה וכד’) באתר אינטרנט, כאשר לחיצה על הכפתור מאפשרת לגולש לחלוק את המידע מהאתר באמצעות הפייסבוק. כשגולש מצבע LIKE בעמוד מסוים, מתפרסמת, באופן אוטומטי הודעה עם קישור לאתר עצמו בפרופיל משתמש שלו לעיני כל חבריו בפייסבוק. להודעה זו הוא יכול להוסיף גם הערה אישית שלו וחבריו יכולים להגיב על זה. עמוד עם כפתור LIKEמאפשר לראות פעולות אחרונות שעשו משתמשי פייסבוק באותו אתר, כגון פרופילים אחרים שביקרו באתר ואהבו את העמוד, המלצות ודעות על מוצרים, מי מהפרופילים שיתף בתוכן מהאתר לפייסבוק, אפשרות לקבל תכנים מאתרים חדשים שיתכן ויעניינו את הגולש ולקיים שיחה באופן מיידי עם החברים מהפייסבוק שגם הם אהבו את העמוד.
לכל פרופיל נבנה גרף חברתי, לדוגמא: אתר מאגר הסרטים IMDB, לחיצה על לייק בדף הסרט תוסיף את הסרט לאזור “סרטים אהובים” בפרופיל האישי של המשתמש בפייסבוק. כך פייסבוק ללומדת להכיר טוב יותר את הגולשים, ותוכל לעדכן האתרים בתכנים שמתאימים לפרופיל הגולש בהתאם לפרופיל שלו בפייסבוק. מה שמאפשר לאתר להציע לגולש יותר המלצות על נושאים ותכנים שמעניינים אותו אישית ללא צורך לחפש את מידע הזה בעצמו.
התוכן של המותג שלך > נושא השיחה של החברים
יישום זה מומלץ להטמעה באתרי תוכן מפני שהמשמעות העיקרית של ה-LIKE היא לצור חיבור הדוק יותר בין הפעילות של הגולשים באתר לבין הפעילות שלהם בפייסבוק, מה שמייצר לאתר טראפיק יותר גדול, שיח גולשים ותגובות רבות יותר והגדלת זמן השהייה של הגולש באתר . התוכן של המותג שלך > הופך לשיחה של החברים. וכל זה עוד לפני שביצעת כל פעילות אקטיבית במדיה החברתית.
השימוש בכוח הרב של הרשתות לייצור קהילות וגיוס אלפי חברים לתוכן מסוים מאפשר לקבל סטטיסטיקות מדויקות על הגולשים ש”אהבו” את התוכן באתר מתוך פרופילי הפייסבוק שלהם וע”י כך לפלח את קהלי המטרה בצורה מדויקת יותר וללא עלות.
איך לכתוב לכולם ולכולן? על כתיבה ניטרלית-מגדרית
כתיבה בזכר ובנקבה. השאלה הזאת כבר מזמן גלשה מהצד הטכני לצד הרגשי, והיא מעוררת בכל פעם מחדש תגובות נרגשות ונסערות. אז, איך לכתוב?!
5 טרנדים של כתיבת תוכן
אז מה הטרנדים החמים בעולם כתיבת התוכן? הפעם החלטתי להתמקד ב-5 טרנדים שנראו לי משמעותיים יותר, ורק בכאלו שנוגעים לתוכן כתוב, טקסט.
BO נדבר
%
תוכן דיגיטלי
יחידות תוכן
לקוחות
שנות נסיון
BO Content | השירותים שלנו
BO Content | מומחים בתוכן בערוצים הדיגיטליים
© כל הזכויות שמורות BO Content מקבוצת BO – Business Online