הרשמה לניוזלטר
איך לכתוב לכולם ולכולן? על כתיבה ניטרלית-מגדרית
כתיבה בזכר ובנקבה. השאלה הזאת כבר מזמן גלשה מהצד הטכני לצד הרגשי, והיא מעוררת בכל פעם מחדש תגובות נרגשות ונסערות. אז, איך לכתוב?!
האם באמת כדאי למותג להשיק קמפיין משפיענים?
בעולם של עיוורון פרסומות, כשאפילו קידומי התוכן של אאוטבריין וטאבולה נחלשים, הכלים השיווקיים, וכרגע נראה שקמפיין משפיענים הוא הכלי המתאים.
אינסטגרם – חידושים ומגמות עתידיות
על פי ההערכות של המגזין Business Insider, עד שנת 2030, 80% מצריכת המדיה תהיה דיגיטלית. הצריכה תהיה מבוססת על מובילי דעה, בלוגרים וקניונים וירטואליים.
%
תוכן דיגיטלי
יחידות תוכן
לקוחות
שנות נסיון
BO Content | השירותים שלנו
BO Content | מומחים בתוכן בערוצים הדיגיטליים
סוכנות התוכן BO Content, מתמחה בהשגת מטרות עסקיות באמצעות תוכן בערוצים הדיגיטליים. אנו יוצרים אסטרטגיית תוכן, בונים גאנט תוכן, יוצרים מסמכי שפה, כותבים ועורכים תכנים לאתרי אינטרנט, אפליקציות, בוטים, דיוורים אלקטרוניים, פייסבוק, לינקדאין ועוד.
צוות מומחי התוכן שלנו כולל: אסטרטג/ית תוכן, מנהלי פרוייקטים, כותבי ועורכי תוכן ומיקרוקופי, מזיני תוכן למערכות ניהול תוכן ואנליסטים המתמחים בתוכן.
© כל הזכויות שמורות BO Content מקבוצת BO – Business Online