אנליזה
ניתוח התנהגות הגולשים בערוצים הדיגיטליים בליווי תובנות והמלצות אופרטיביות לשיפור
השירות שלנו כולל ניתוח של כלל הדטאות הדיגיטליות ומספק:
כל דו”ח שאנו מפיקים כולל פרק המלצות לשיפור. ההמלצות כוללות נושאים לשיפור בגיזרת התוכן, ממשק המשתמש, שיפור משפך ההמרות (CRO), מיקרו קופי, המלצות לאופטימיזציה של מקורות התנועה החיצונים ועוד. פעמים רבות אנו מזהים גם תובנות עסקיות עמוקות.
אנו מספקים את השירות בדר”כ לסמנכ”לי שיווק, מנהלי חטיבות לקוחות, מנהלי שירות, מנהלי דיגיטל, מנהלי שיווק ומותג. בחלק מהחברות אנו מציגים את הנתונים, התובנות וההמלצות בפורום רחב של בעלי התפקידים הרלוונטיים מדי חודש.
גוגל אנליטיקס הוא אחד הכלים המשמעותיים בתהליך ניתוח התנהגות הגולשים. יחד עם זאת, בחלק מהמקרים הוא אינו מכיל הגדרות מקיפות של ערוצי ה paid media, owned media ויש צורך להגדירם או לרכזם ממספר מערכות נוספות. הדבר החשוב ביותר אינו הנתונים עצמם, אלא הניתוח שלהם והיכולת להפיק תובנות ופעולות לשיפור.
התשובה משתנה בהתאם לפעילות הדיגיטלית הקיימת. ברוב המקרים ניתוח חודשי קבוע נותן מענה מספק. בצורה כזו, עובר מספיק זמן מחודש לחודש כדי לבצע שינויים ולמדוד את ההשפעה שלהם. דו”ח המלצות שאנו מפיקים כולל מעקב על השינויים מהחודש הקודם ועל המשימות הפתוחות שנותרו.
הדטאות הדיגיטליות מופקות או מנותחות במגוון כלים כמו: גוגל אנליטיקס, וובטרנדס, פיירבייס, הוטגאר, פייסבוק אינסייט, גוגל קונסול, מאטומו, גלסבוקס, מערכות דיוור ועוד. אנו מציגים את התוצר הסופי באמצעות דשבורדים ונתונים בגוגל דאטה סטודיו ובמצגות מנהלים.
BO נדבר על הנתונים שלך
%
תוכן דיגיטלי
יחידות תוכן
לקוחות
שנות נסיון
BO Content | השירותים שלנו
BO Content | מומחים בתוכן בערוצים הדיגיטליים
© כל הזכויות שמורות BO Content מקבוצת BO – Business Online