אנליזה

ניתוח התנהגות הגולשים בערוצים הדיגיטליים בליווי תובנות והמלצות אופרטיביות לשיפור

 

ניתוח רוחבי של הפעילות בערוצים הדיגיטליים (אתרים, מובייל, ניוזלטרים, רשתות חברתיות ועוד) על מנת להפיק תובנות והמלצות מעשיות לשיפור.

השירות שלנו כולל ניתוח של כלל הדטאות הדיגיטליות ומספק:

– דו”חות המרכזים נתונים חשובים (KPIs)
– זיהוי מגמות 
– הפקת מסקנות ותובנות עסקיות
– הצעות אופרטיביות לשיפור
השירות ניתן באופן חודשי/רבעוני/שנתי על פי צרכי הלקוח.

שאלות?  אולי זה בדיוק מה שמעניין אותך… 

%d7%a7%d7%95-%d7%a1%d7%92%d7%95%d7%9c-1

  אילו פעולות ניתן לשפר כתוצאה מניתוח נתוני הדיגיטל ?

כל דו”ח שאנו מפיקים כולל פרק המלצות לשיפור. ההמלצות כוללות נושאים לשיפור בגיזרת התוכן, ממשק המשתמש, שיפור משפך ההמרות (CRO), מיקרו קופי, המלצות לאופטימיזציה של מקורות התנועה החיצונים ועוד. פעמים רבות אנו מזהים גם תובנות עסקיות עמוקות.

  למי השירות רלוונטי ?

אנו מספקים את השירות בדר”כ לסמנכ”לי שיווק, מנהלי חטיבות לקוחות, מנהלי שירות, מנהלי דיגיטל, מנהלי שיווק ומותג. בחלק מהחברות אנו מציגים את הנתונים, התובנות וההמלצות בפורום רחב של בעלי התפקידים הרלוונטיים מדי חודש.

  אנחנו יודעים להסתכל על Google Analitycs. זה לא מספיק ? 

גוגל אנליטיקס הוא אחד הכלים המשמעותיים בתהליך ניתוח התנהגות הגולשים. יחד עם זאת, בחלק מהמקרים הוא אינו מכיל הגדרות מקיפות של ערוצי ה paid media, owned media ויש צורך להגדירם או לרכזם ממספר מערכות נוספות. הדבר החשוב ביותר אינו הנתונים עצמם, אלא הניתוח שלהם והיכולת להפיק תובנות ופעולות לשיפור.

  כל כמה זמן נכון לבצע ניתוח ?

התשובה משתנה בהתאם לפעילות הדיגיטלית הקיימת. ברוב המקרים ניתוח חודשי קבוע נותן מענה מספק. בצורה כזו, עובר מספיק זמן מחודש לחודש כדי לבצע שינויים ולמדוד את ההשפעה שלהם. דו”ח המלצות שאנו מפיקים כולל מעקב על השינויים מהחודש הקודם ועל המשימות הפתוחות שנותרו.

   באילו כלים אתם מנתחים ומציגים את התוצרים ?

הדטאות הדיגיטליות מופקות או מנותחות במגוון כלים כמו: גוגל אנליטיקס, וובטרנדס, פיירבייס, הוטגאר, פייסבוק אינסייט, גוגל קונסול, מאטומו, גלסבוקס, מערכות דיוור ועוד.  אנו מציגים את התוצר הסופי באמצעות דשבורדים ונתונים בגוגל דאטה סטודיו ובמצגות מנהלים.

לקוחות נבחרים שעשו שימוש בשירות זה

BO נדבר על הנתונים שלך

1 /
תודה, {%alze_contact_name%}! נהיה איתך בקשר בקרוב.

%

תוכן דיגיטלי

יחידות תוכן

לקוחות

שנות נסיון

BO Content | מומחים בתוכן בערוצים הדיגיטליים

 

סוכנות התוכן BO Content, מתמחה בהשגת מטרות עסקיות באמצעות תוכן בערוצים הדיגיטליים. אנו יוצרים אסטרטגיית תוכן, בונים גאנט תוכן, יוצרים מסמכי שפה, כותבים ועורכים תכנים לאתרי אינטרנט, אפליקציות, בוטים, דיוורים אלקטרוניים, פייסבוק, לינקדאין ועוד.
צוות מומחי התוכן שלנו כולל: אסטרטג/ית תוכן, מנהלי פרוייקטים, כותבי ועורכי תוכן ומיקרוקופי, מזיני תוכן למערכות ניהול תוכן ואנליסטים המתמחים בתוכן.

 

%d7%9e%d7%99%d7%a7%d7%95%d7%9d        הרצליה, ישראל

%d7%98%d7%9c%d7%a4%d7%95%d7%9f     054-6743-054

 

© כל הזכויות שמורות BO Content מקבוצת BO – Business Online

BO Content | מומחים בתוכן בערוצים הדיגיטליים

%d7%a7%d7%95-%d7%9e%d7%a7%d7%95%d7%95%d7%a7%d7%95