תוכן למסעות לקוח
כתיבת תוכן למסעות לקוח
תכנון חווית לקוח מאפשר לנו לייצר חוויה מקיפה אחידה ללקוח עם הארגון, הכוללת את כל האינטראקציות של הלקוח בכל הערוצים, המכשירים ונקודות הממשק של החברה מול הלקוח. כלומר כל פעילות של לקוח קיים או לקוח פוטנציאלי עם החברה, היא חלק ממסע הלקוח.
ריבוי אמצעי תקשורת עשוי לפגוע במסע הלקוח וליצור אסטרטגיות שונות זו מזו. לכן חשוב לא להתפזר ברשת, לתחזק נכסים דיגיטליים על פי משאבי הארגון וליצור סינרגיה בין הערוצים השונים – במיוחד בתחום התוכן.
אנו מתכננים את התוכן שמלווה את הלקוח לאורך כל המסע שלו, בכל נקודות המגע איתו: סמסים, מיילים, אתר החברה, רשתות חברתיות וכד׳.
כתיבת תוכן למסעות לקוח
תכנון חווית לקוח מאפשר לנו לייצר חוויה מקיפה אחידה ללקוח עם הארגון, הכוללת את כל האינטראקציות של הלקוח בכל הערוצים, המכשירים ונקודות הממשק של החברה מול הלקוח. כלומר כל פעילות של לקוח קיים או לקוח פוטנציאלי עם החברה, היא חלק ממסע הלקוח.
ריבוי אמצעי תקשורת עשוי לפגוע במסע הלקוח וליצור אסטרטגיות שונות זו מזו. לכן חשוב לא להתפזר ברשת, לתחזק נכסים דיגיטליים על פי משאבי הארגון וליצור סינרגיה בין הערוצים השונים – במיוחד בתחום התוכן.
אנו מתכננים את התוכן שמלווה את הלקוח לאורך כל המסע שלו, בכל נקודות המגע איתו: סמסים, מיילים, אתר החברה, רשתות חברתיות וכד׳.
BO נדבר על תוכן למסע לקוח
%
תוכן דיגיטלי
יחידות תוכן
לקוחות
שנות נסיון
BO Content | השירותים שלנו
BO Content | מומחים בתוכן בערוצים הדיגיטליים
© כל הזכויות שמורות BO Content מקבוצת BO – Business Online