גיבוש אסטרטגיית תוכן

גיבוש אסטרטגיית תוכן ממוקדת תוצאות

 

BO הינה אחת החברות המובילות בתכנון ויישום אסטרטגיות תוכן בערוצים הדיגיטליים.

אסטרטגיית תוכן מסייעת להגשים את המטרות העיסקיות והשיווקיות באמצעות שימוש בתוכן ממוקד בצרכי הלקוח.

גיבוש אסטרטגיית תוכן מספקת מענה לשאלות: למי פונים? למה? באילו ערוצים? מתי ? ועוד..

שימוש בתוכן מאפשר:
  • משיכת תשומת לב של קהלי היעד
  • יצירת ערך ונאמנות לקוחות מתמשכת
  • תמיכה במכירות (online & offline)

באמצעות גיבוש אסטרטגיית תוכן למותג עבור הפעילות בערוצים הדיגיטליים ניתן להשיג עליה משמעותית, לאורך זמן, ביעדים השיווקיים והעיסקיים של המותג.

שאלות?  אולי זה בדיוק מה שמעניין אותך… 

%d7%a7%d7%95-%d7%a1%d7%92%d7%95%d7%9c-1

  האם כל מותג צריך אסטרטגיית תוכן ?

 אנחנו ממש מאמינים שכן. מותגים שרוצים להמשיך להוביל בתחומם לאורך זמן, צריכים להנגיש תוכן רלוונטי לקהלי היעד שלהם. שווה לקרוא את הטור שלנו: למה כל מותג חייב להיות מו”ל?

  למה דוקא תוכן ? אפשר לשווק ולפרסם כמו פעם, לא?

קהל היעד משתמש בערוצים הדיגיטליים בצורה שוטפת (הידעת? כמות הנגיעות הממוצעת בטלפון הנייד הינה יותר מ -200 ביום!). רוב מוחץ של אינטראקציות אלו הינם צריכת תוכן. לכן, בהסתכלות קדימה, לא יספיק לרכוש מדיה בתשלום ללא שילוב בעבודת תוכן ממוקדת לקוח.

  אנחנו לא מתמחים בייצור תוכן. מי ייצר את התוכן ?

לא חייבים לייצר את התוכן ב”בית”.
ניתן לרכוש את התוכן מספקים חיצוניים המתמחים בתוכן (גם מאיתנו למשל), ניתן לייצר שת”פ עם גופי תוכן ומדיה, לאסוף תוכן ממקורות אחרים (אוצרות תוכן) או להניע את הגולשים ליצור תוכן מותגי בעצמם.

  owned media, outbound marketing, inbound marketing – זה קשור?

אסטרטגיית תוכן מוצלחת ממוקדת ב Inbound marketing ע”י יצירת נכסים דיגיטליים מניבים עבור המותג (owned media)  ומשלבת outbound marketing להגדלת החשיפה (paid media, earned media ) בצורה מדודה ומדוייקת.

   מה זה בעצם אסטרטגיית תוכן ? 

אסטרטגיית תוכן הינה תוכנית להגשמת מטרות עסקיות לאורך זמן באמצעות שימוש בתוכן.

  תוך כמה זמן ניתן לצפות לתוצאות ?

 העבודה באמצעות תוכן הינה “ריצה למרחקים ארוכים”. מנסיונינו, טווח תחילת ההשפעה החיובית על התוצאות הינו בין רבעון לשנה.

  איך מודדים הצלחה של פעילויות תוכן ?

קודם כל יש להגדיר את המדדים להצלחה (לדוגמא: יצירת צורך, מיצוב, הגברת העדפה למותג, מכירות, חשיפה של מוצר ועוד), לאחר מכן יש להציב יעדים מדוייקים ומדידיים.
לאחר זמן שהפעילות באוויר ניתן למדוד אותה באמצעות סקרים (online & offline ), כמות מכירות אונליין/לידים לפני/אחרי, כמות תנועה אורגנית ועוד.

  איך עושים את זה ?

תהליך גיבוש אסטרטגיית תוכן באמצעותינו כולל מחקר מעמיק בתחומי התוכן הרלוונטים למותג ולצרכים השונים של הלקוחות הקיימים והפוטנציאלים.
במסגרת התהליך המשותף אנו עונים על שאלות ממקדות, לדוגמא: מה מטרת התוכן? למי הוא מיועד? על אילו צרכים הוא יכול לענות? אילו צרכים הוא יכול לייצר? מה הטון והשפה הנכונים ביותר? אילו פורמטי תוכן מתאימים? היכן התוכן “ישב”? איך להפיק את התוכן ומה יהיה מקורו? באילו ערוצים נפיץ ונשווק אותו? איך נמדוד ונשפר אותו לאורך זמן? ועוד…
רוצה לשמוע עוד? BO נקבע פגישה

לקוחות נבחרים שעשו שימוש בשירות זה

BO נדבר על אסטרטגיית תוכן

1 /
תודה, {%alze_contact_name%}! נהיה איתך בקשר בקרוב.

%

תוכן דיגיטלי

יחידות תוכן

לקוחות

שנות נסיון

BO Content | מומחים בתוכן בערוצים הדיגיטליים

 

סוכנות התוכן BO Content, מתמחה בהשגת מטרות עסקיות באמצעות תוכן בערוצים הדיגיטליים. אנו יוצרים אסטרטגיית תוכן, בונים גאנט תוכן, יוצרים מסמכי שפה, כותבים ועורכים תכנים לאתרי אינטרנט, אפליקציות, בוטים, דיוורים אלקטרוניים, פייסבוק, לינקדאין ועוד.
צוות מומחי התוכן שלנו כולל: אסטרטג/ית תוכן, מנהלי פרוייקטים, כותבי ועורכי תוכן ומיקרוקופי, מזיני תוכן למערכות ניהול תוכן ואנליסטים המתמחים בתוכן.

 

%d7%9e%d7%99%d7%a7%d7%95%d7%9d        הרצליה, ישראל

%d7%98%d7%9c%d7%a4%d7%95%d7%9f     054-6743-054

 

© כל הזכויות שמורות BO Content מקבוצת BO – Business Online

BO Content | מומחים בתוכן בערוצים הדיגיטליים

%d7%a7%d7%95-%d7%9e%d7%a7%d7%95%d7%95%d7%a7%d7%95