גיבוש אסטרטגיית תוכן
גיבוש אסטרטגיית תוכן ממוקדת תוצאות
אסטרטגיית תוכן מסייעת להגשים את המטרות העיסקיות והשיווקיות באמצעות שימוש בתוכן ממוקד בצרכי הלקוח.
גיבוש אסטרטגיית תוכן מספקת מענה לשאלות: למי פונים? למה? באילו ערוצים? מתי ? ועוד..
- משיכת תשומת לב של קהלי היעד
- יצירת ערך ונאמנות לקוחות מתמשכת
- תמיכה במכירות (online & offline)
באמצעות גיבוש אסטרטגיית תוכן למותג עבור הפעילות בערוצים הדיגיטליים ניתן להשיג עליה משמעותית, לאורך זמן, ביעדים השיווקיים והעיסקיים של המותג.
האם כל מותג צריך אסטרטגיית תוכן ?
אנחנו ממש מאמינים שכן. מותגים שרוצים להמשיך להוביל בתחומם לאורך זמן, צריכים להנגיש תוכן רלוונטי לקהלי היעד שלהם. שווה לקרוא את הטור שלנו: למה כל מותג חייב להיות מו”ל?
למה דוקא תוכן ? אפשר לשווק ולפרסם כמו פעם, לא?
קהל היעד משתמש בערוצים הדיגיטליים בצורה שוטפת (הידעת? כמות הנגיעות הממוצעת בטלפון הנייד הינה יותר מ -200 ביום!). רוב מוחץ של אינטראקציות אלו הינם צריכת תוכן. לכן, בהסתכלות קדימה, לא יספיק לרכוש מדיה בתשלום ללא שילוב בעבודת תוכן ממוקדת לקוח.
אנחנו לא מתמחים בייצור תוכן. מי ייצר את התוכן ?
owned media, outbound marketing, inbound marketing – זה קשור?
אסטרטגיית תוכן מוצלחת ממוקדת ב Inbound marketing ע”י יצירת נכסים דיגיטליים מניבים עבור המותג (owned media) ומשלבת outbound marketing להגדלת החשיפה (paid media, earned media ) בצורה מדודה ומדוייקת.
מה זה בעצם אסטרטגיית תוכן ?
אסטרטגיית תוכן הינה תוכנית להגשמת מטרות עסקיות לאורך זמן באמצעות שימוש בתוכן.
תוך כמה זמן ניתן לצפות לתוצאות ?
העבודה באמצעות תוכן הינה “ריצה למרחקים ארוכים”. מנסיונינו, טווח תחילת ההשפעה החיובית על התוצאות הינו בין רבעון לשנה.
איך מודדים הצלחה של פעילויות תוכן ?
איך עושים את זה ?
BO נדבר על אסטרטגיית תוכן
%
תוכן דיגיטלי
יחידות תוכן
לקוחות
שנות נסיון
BO Content | השירותים שלנו
BO Content | מומחים בתוכן בערוצים הדיגיטליים
© כל הזכויות שמורות BO Content מקבוצת BO – Business Online