מיקרו קופי
כתיבת תכני מיקרו קופי לאתרים, בוטים ואפליקציות
מיקרו קופי הנם תכנים קצרים מאוד המתוכננים לגרום למשתמשים להצליח לבצע את הפעולה תוך כדי חווית משתמש מיטבית.
מיקרו קופי כולל בדר”כ תכנים כמו: תיוגים לכפתורים, שמות של שדות, קישורים, הנחיות לתהליכים, הודעות מערכת והודעות שגיאה.
מטרת המיקרו קופי היא להביא להצלחה בביצוע הפעולה הרצויה (לדוגמה: תהליכי שירות עצמי, אי קומרס) תוך העברת חוויה בהתאם לאופי המותג ובהתאמה לאפיון מסמך השפה.
לתפיסותינו מיקרו קופי הנו חלק בלתי נפרד ובעל חשיבות עליונה בתהליך תכנון חווית המשתמש (UX).
כמה זמן זה לוקח ?
ניתן ליצור תוכן בזמן קצר יחסית. על פי סוגי התוכן הנדרשים והכמות שלהם, נבצע הערכה מהירה ונעדכן אותך. במידה ולמותג לא קיים ספר מותג המתאר את השפה הכתובה של המותג, ניצור יחד אתכם מסמך אפיון שפה שלפיו יכתבו התכנים. ניתן ליצור קשר בטופס למטה או כאן.
התוצרים מתקבלים בצורה דיגיטלית מסודרת כקובץ וורד או ע”ג מצגת.
עמודי שגיאה הם הזדמנות. משתמש המגיע להודעת שגיאה בדר”כ עוזב את האתר לפני סיום הפעולה המבוקשת ועם חוויה שלילית. טיפול בעמוד שגיאה והודעות מערכת יכולים להפוך את החוויה השלילית להזדמנות אמיתית ולעיתים אף לגרום למשתמש להצליח לבצע את הפעולה בהצלחה.
מיקרו קופי הוא חלק מממשק המשתמש (UX) באתר ויכול כשלעצמו להגביר את ההמרות ואת שביעות הרצון בצורה משמעותית ביותר. אנו ממליצים לכתוב תכני מיקרו קופי בכל תכנון של ממשקי משתמש ובכל תהליך (שירות או מכירה) בו נרצה לשפר את ההמרות וחווית המשתמש.
בשנים האחרונות עלתה המודעות לנושא המיקרו קופי בצורה משמעותית, אך תכנים קצרים אלו היו תמיד בתוך תהליכים. כשאנו מגישים ללקוח תכנון של חווית משתמש באתר (UX), היא תמיד מוצעת בשילוב תכני מיקרו קופי מתאימים.
תמיד טוב לקבל השראה מדוגמאות טובות. יחד עם זאת, מיקרו קופי משקף את סוג חווית המותג אותו נרצה להעביר. לכל מותג ערכים אחרים ושפה אחרת ומאוד יהיה נכון לכתוב תכני מיקרו קופי המעבירים את החוויה הייחודית של המותג שלך.
BO נדבר על מיקרו קופי
%
תוכן דיגיטלי
יחידות תוכן
לקוחות
שנות נסיון
BO Content | השירותים שלנו
BO Content | מומחים בתוכן בערוצים הדיגיטליים
© כל הזכויות שמורות BO Content מקבוצת BO – Business Online