בלוג
איך לכתוב לכולם ולכולן? על כתיבה ניטרלית-מגדרית
כתיבה בזכר ובנקבה. השאלה הזאת כבר מזמן גלשה מהצד הטכני לצד הרגשי, והיא מעוררת בכל פעם מחדש תגובות נרגשות ונסערות. אז, איך לכתוב?!
5 טרנדים של כתיבת תוכן
אז מה הטרנדים החמים בעולם כתיבת התוכן? הפעם החלטתי להתמקד ב-5 טרנדים שנראו לי משמעותיים יותר, ורק בכאלו שנוגעים לתוכן כתוב, טקסט.
רוצים אינגייג’מנט? תתחילו לייצר תוכן אינטראקטיבי!
תוכן אינטראקטיבי הוא המילה החמה בשיווק. הוא מייצר חוויה משותפת למותג ולמשתמש, מעביר אותו ממצב פסיבי לאקטיבי ויוצר אינגייג’מנט. אז איך מייצרים תוכן כזה?
6 טיפים שימושיים לשיווק אפקטיבי באמצעות תוכן
תוכן טוב יביא להמרה (Conversion): נכוון את הצרכן לצרוך תוכן נוסף, לשתף תוכן, ליצור שיחה ברשתות החברתיות וכמובן להשאיר את פרטיו ולרכוש און-ליין ואוף-ליין.
איך לבנות אמון וליצור מערכת יחסים ארוכת טווח בין מותגים לצרכנים?
שיווק באמצעות תוכן (Content marketing) הוא שימוש במידע וערכים מוספים לקידום מותג, רעיון או כל דבר אחר. תוכן יוצר זיקה, העדפה ונאמנות.
מיקרו קופי: איך להניע גולשים לפעולה ?
מיקרו קופי: איך להניע גולשים לפעולה ? למילים הקטנות יש לפעמים את ההשפעה הגדולה ביותר על הגולש, והן אלו שיגרמו לו להבין, לחייך, להתמסר, ולסיים את התהליך בהצלחה. כמו בסיפור הזית הבודד שהוסר מהסלט בטיסות אמריקן איירליינס וחסך לחברה הון, כך גם המילים הקטנות הללו יכולות...
איך תוכן תורם לשורה התחתונה?
אם עד לא מזמן המותג היה במרכז, הביט על קהל היעד מלמעלה וירה סיסמאות, היום הלקוח תפס את מקומו ובין המותג לבינו מתקיים דיאלוג.
התוכן של האתר שלך > השיחה של החברים
המשמעות העיקרית של כפתור ה- like החדש שפייסבוק מאפשרת להוסיף לאתרים היא לצור חיבור הדוק יותר בין הפעילות של הגולשים באתר לבין הפעילות שלהם בפייסבוק, מה שיוכל לייצר לאתר טראפיק יותר גדול, שיח גולשים ותגובות רבות יותר והגדלת זמן השהייה של הגולש באתר.
BO תתעדכן...
%
תוכן דיגיטלי
יחידות תוכן
לקוחות
שנות נסיון
BO Content | השירותים שלנו
BO Content | מומחים בתוכן בערוצים הדיגיטליים
© כל הזכויות שמורות BO Content מקבוצת BO – Business Online