בלוג
איך לכתוב לכולם ולכולן? על כתיבה ניטרלית-מגדרית
כתיבה בזכר ובנקבה. השאלה הזאת כבר מזמן גלשה מהצד הטכני לצד הרגשי, והיא מעוררת בכל פעם מחדש תגובות נרגשות ונסערות. אז, איך לכתוב?!
האם באמת כדאי למותג להשיק קמפיין משפיענים?
בעולם של עיוורון פרסומות, כשאפילו קידומי התוכן של אאוטבריין וטאבולה נחלשים, הכלים השיווקיים, וכרגע נראה שקמפיין משפיענים הוא הכלי המתאים.
אינסטגרם – חידושים ומגמות עתידיות
על פי ההערכות של המגזין Business Insider, עד שנת 2030, 80% מצריכת המדיה תהיה דיגיטלית. הצריכה תהיה מבוססת על מובילי דעה, בלוגרים וקניונים וירטואליים.
איך מייצרים בידול בעולם תוכן רווי? – או איך מצאו דרך אחרת לשיח על סרטן?
כנס DIG-IT 2019 התמקד השנה בשני נושאים: דאטה אוטומיישן וכל מה שבניהם וקהילות. בין שני הנושאים האלה, בלטה הרצאתה של עדי מוג’ה, מנהלת אסטרטגיה ושיווק של חלאסרטן.
5 טרנדים של כתיבת תוכן
אז מה הטרנדים החמים בעולם כתיבת התוכן? הפעם החלטתי להתמקד ב-5 טרנדים שנראו לי משמעותיים יותר, ורק בכאלו שנוגעים לתוכן כתוב, טקסט.
יוצרים המון תוכן אבל מרגישים שהוא ״לא עובד״?
כאשר מספרים את הסיפור של המותג בחלקים קטנים בערוצים שונים, נהנים מסיפור מרתק שיוצר אינגייג׳מנט, מוציאים לאור תוכן ביעילות ונהנים מחיסכון בעלויות קמפיינים.
מיקרו מומנטס בחיי הלקוחות שלכם: האם אתם נמצאים שם?
רויטל בן עמי מציגה 5 צעדים לגיבוש תוכניות עבודה מבוססות מיקרו מומנטס, אותם הרגעים שבהם הלקוחות שלכם רוצים ללכת, לעשות, לדעת ולקנות ואתם חייבים להיות שם
מיקרו-מומנטס: גם מסע לקוח ארוך מתחיל ברגע אחד
מסע הלקוח Customer Journey, מתאר את אוסף נקודות המגע, או המפגש, של הלקוח עם המותג. המובייל שינה את התנהגות הצרכנים, ושבר את מסע הלקוח למאות רגעים בזמן אמת, מיקרו-מומנטס, שכל אחד מהם מהווה הזדמנות למותג להשפיע על ההחלטות וההעדפות שלנו.
מצב שיחה: האם אתם ערוכים לדבר עם לקוחותיכם בבוט?
בוטים, מיקרו קופי, אפיון שפה ועוד. התקשורת עם הלקוחות בדיגיטל עוברת לעולם שנשלט על ידי מכונות חכמות. אסף דותן על ערוצי השיחה החדשים.
למצוא את קול המותג שלך
מותגים הופכים היום לאנושיים יותר ויותר, הם מדברים איתנו בצ’אטים, כותבים פוסטים ברשתות החברתיות, שולחים ציוצים ומפרסמים תמונות, לכן חשוב שיהיה לכל מותג קול מבודל, ברור ועקבי
רוצים אינגייג’מנט? תתחילו לייצר תוכן אינטראקטיבי!
תוכן אינטראקטיבי הוא המילה החמה בשיווק. הוא מייצר חוויה משותפת למותג ולמשתמש, מעביר אותו ממצב פסיבי לאקטיבי ויוצר אינגייג’מנט. אז איך מייצרים תוכן כזה?
מה הקשר בין מסחר אלקטרוני לתוכן? (או איך מגדילים את מספר הלקוחות ואת סל הקניות?)
לאתרי מסחר אלקטרוני יש מבנה די קבוע: קטגוריות מוצרים, רשימות מוצרים, סינונים, מיונים, עגלת קניות וטופס רכישה, אז איפה נכנס כאן תוכן?!
6 טיפים שימושיים לשיווק אפקטיבי באמצעות תוכן
תוכן טוב יביא להמרה (Conversion): נכוון את הצרכן לצרוך תוכן נוסף, לשתף תוכן, ליצור שיחה ברשתות החברתיות וכמובן להשאיר את פרטיו ולרכוש און-ליין ואוף-ליין.
איך לבנות אמון וליצור מערכת יחסים ארוכת טווח בין מותגים לצרכנים?
שיווק באמצעות תוכן (Content marketing) הוא שימוש במידע וערכים מוספים לקידום מותג, רעיון או כל דבר אחר. תוכן יוצר זיקה, העדפה ונאמנות.
5 סיבות טובות למה כל מותג חייב אסטרטגיית תוכן
ותג שרוצה להיות בקשר ברשת מרובת הערוצים של היום כבר לא יכול להסתפק רק באתר, אלא חייב אסטרטגיית תוכן לכלל ערוצי התקשורת. יש לכך הרבה סיבות, הנה 5 מהן…
מיקרו קופי: איך להניע גולשים לפעולה ?
מיקרו קופי: איך להניע גולשים לפעולה ? למילים הקטנות יש לפעמים את ההשפעה הגדולה ביותר על הגולש, והן אלו שיגרמו לו להבין, לחייך, להתמסר, ולסיים את התהליך בהצלחה. כמו בסיפור הזית הבודד שהוסר מהסלט בטיסות אמריקן איירליינס וחסך לחברה הון, כך גם המילים הקטנות הללו יכולות...
איך תוכן תורם לשורה התחתונה?
אם עד לא מזמן המותג היה במרכז, הביט על קהל היעד מלמעלה וירה סיסמאות, היום הלקוח תפס את מקומו ובין המותג לבינו מתקיים דיאלוג.
למה מותגים חייבים להפוך למו”לים ?
Brand Journalism הוא המונח הלוהט בתחום השיווק התוכני (לא להתבלבל עם תוכן שיווקי). יותר ויותר מותגים הופכים למו”לים ומספקים תוכן מעניין ושימושי שלא בהכרח קשור ישירות למותג עצמו. למה הם עושים זאת ואיך עושים זאת נכון – במאמר שלפניכם
התוכן של האתר שלך > השיחה של החברים
המשמעות העיקרית של כפתור ה- like החדש שפייסבוק מאפשרת להוסיף לאתרים היא לצור חיבור הדוק יותר בין הפעילות של הגולשים באתר לבין הפעילות שלהם בפייסבוק, מה שיוכל לייצר לאתר טראפיק יותר גדול, שיח גולשים ותגובות רבות יותר והגדלת זמן השהייה של הגולש באתר.
תקרת הזכוכית של טוויטר ופייסבוק
קברניטי הרשתות טרם מצאו פתרון לחסרון הגדול שלהם: ככל שיש לך יותר חברים ברשת החברתית שלך > הסיכוי להחשף למידע שמעניין אותך קטן משמעותית.