בלוג

מיקרו-מומנטס: גם מסע לקוח ארוך מתחיל ברגע אחד

מיקרו-מומנטס: גם מסע לקוח ארוך מתחיל ברגע אחד

מסע הלקוח Customer Journey, מתאר את אוסף נקודות המגע, או המפגש, של הלקוח עם המותג. המובייל שינה את התנהגות הצרכנים, ושבר את מסע הלקוח למאות רגעים בזמן אמת, מיקרו-מומנטס, שכל אחד מהם מהווה הזדמנות למותג להשפיע על ההחלטות וההעדפות שלנו.

מיקרו קופי: איך להניע גולשים לפעולה ?

מיקרו קופי: איך להניע גולשים לפעולה ?

מיקרו קופי: איך להניע גולשים לפעולה ? למילים הקטנות יש לפעמים את ההשפעה הגדולה ביותר על הגולש, והן אלו שיגרמו לו להבין, לחייך, להתמסר, ולסיים את התהליך בהצלחה. כמו בסיפור הזית הבודד שהוסר מהסלט בטיסות אמריקן איירליינס וחסך לחברה הון, כך גם המילים הקטנות הללו יכולות...

למה מותגים חייבים להפוך למו”לים ?

למה מותגים חייבים להפוך למו”לים ?

Brand Journalism הוא המונח הלוהט בתחום השיווק התוכני (לא להתבלבל עם תוכן שיווקי). יותר ויותר מותגים הופכים למו”לים ומספקים תוכן מעניין ושימושי שלא בהכרח קשור ישירות למותג עצמו. למה הם עושים זאת ואיך עושים זאת נכון – במאמר שלפניכם

התוכן של האתר שלך > השיחה של החברים

התוכן של האתר שלך > השיחה של החברים

המשמעות העיקרית של כפתור ה- like החדש שפייסבוק מאפשרת להוסיף לאתרים היא לצור חיבור הדוק יותר בין הפעילות של הגולשים באתר לבין הפעילות שלהם בפייסבוק, מה שיוכל לייצר לאתר טראפיק יותר גדול, שיח גולשים ותגובות רבות יותר והגדלת זמן השהייה של הגולש באתר.